Wybrano jubileuszowe logo i hasło UW

W ogłoszonym jesieni ubiegłego roku konkursie na nowe logo i hasło Uniwersytetu Warszawskiego wygrała agencja Bravo Bodoni i Karolina Fiedor.

Od 19 listopada, kiedy ogłoszony został konkurs, nadesłano prawie 300 propozycji. Wszystkie oceniła siedmioosobowa komisja. Prace konkursowe zostały podzielone na dwie kategorie – „hasło i logo” i „hasło”.

logo-i-hasło-200-lat-UW-879x300

W konkursie wygrała prostota i optymizm. Zwycięzcą kategorii „logo i hasło”została firma Bravo Bodoni, od dwóch lat specjalizująca się w identyfikacji wizualnej marek( m.in. Wedel, Grupa Żywiec, Energa). Komisja doceniła geometryczna prostotę logo i przewrotne, dowcipne hasło – Dwa stulecia. Dobry Początek.

Laureatką kategorii „hasło” została studentka germanistyki na UW – Karolina Fiedor. Jej hasło „Studiuj. Dyskutuj. Twórz.” zostało docenione przez komisję, której zdaniem „trafnie i zwięźle oddaje proces ewolucji intelektualnej, która dokonuje się w trakcie studiów”.

Wielkimi krokami zbliża się dwustulecie Uniwersytetu Warszawskiego. Wybranie hasła i logo jest pierwszym krokiem w przygotowaniu identyfikacji wizualnej obchodów jubileuszu. 

Najpiękniejsze Jarmarki Bożonarodzeniowe
Sezon na odwiedzanie Jarmarków Bożonarodzeniowych właśnie się rozpoczął. Gdzie najlepiej...
Syrenki przepłynęły przez Warszawę
Już po raz czwarty przez stolicę przepłynęła Parada Syrenki. Wydarzenie...
Odszedł pierwszy laureat Super Wiktora
Choć większość młodych ludzi może już nie kojarzyć jego twarzy,...
[Relacja na żywo] jUWenalia 2019 – dzień I

Jesteśmy na Kampusie Głównym UW, skąd relacjonujemy pierwszy dzień jUWenaliów...

Lesbijki, Terlikowski i haker

We wtorek około 16:00 prowadzona przez Tomasza Terlikowskiego strona Fronda.pl...