Podczas gdy popularność nowego programu stacji TVN „Szymon na żywo” maleje, show Kuby Wojewódzkiego zyskuje widzów nawet w dwunastym sezonie
Charyzmatyczni prowadzący od lat zabawiają widzów ciętymi ripostami i wścibskimi pytaniami. Jednak trzeci odcinek programu Majewskiego ma 600 tysięcy widzów mniej niż rok temu “Szymon Majewski Show”, pokazywany w tym samym czasie antenowym. Natomiast popularność Wojewódzkiego rośnie z odcinka na odcinek.
Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN, w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl mówi o braku zadowolenia z wyników oglądalności „Szymona na żywo”. Pierwszy odcinek zobaczyło 2 miliony widzów, trzeci już tylko 1,52 mln. W porównaniu z poprzednim show wyniki prezentują się marnie. Wtedy po trzech odcinkach gromadził 2,32 mln. Z danych wynika, że program najchętniej oglądają kobiety po trzydziestce.
Odwowrotnie sytuacja prezentuje się w przypadku „Kuby Wojewódzkiego”, który zapewnia stacji TVN pozycję lidera na rynku. Po trzecim odcinku wiosennej serii ma średnio 1,73 mln widzów, czyli więcej niż w marcu ubiegłego roku.