Urban Vinyl zamiast iPoda

Już nie iPody czy laptopy, ale oryginalne figurki, mają zachęcać do zbierania kodów spod nakrętek napojów Hoop Coli. Uraban Vinyle wymyślił poznański grafik.

Hoop Cola rusza z nową jesienną promocją. Od 19 września znalezione pod nakrętkami kody będzie można wymienić na jeden z ośmiu Urban Vinyli. Po tą nazwą kryją się innowacyjne figurki przygotowane przez firmę – każda do zdobycia za cztery kody. Ich pomysłodawcą jest Bogusław Piotrowski, absolwent Wydziału Grafiki poznańskiej ASP. Do stworzenia figurek, zainspirowała go podwójna litera „o” w nazwie Hoop Cola.

Będzie można też, jak wcześniej, wziąć udział w aukcjach, w których nagrodami są m.in. iPody, iPhone’y, iPady oraz laptopy. Akcja promocyjna potrwa osiem tygodni i jest wsparta kampanią reklamową – telewizyjną (TVN, Polsat i stacje tematyczne), kinową (Cinema City), internetową (portale społecznościowe i lifestyle’owe), outdoorem oraz szeroko zakrojonymi działaniami social media. Odpowiedzialna jest za nią agencja Brain, natomiast za zakup i planowanie mediów odpowiada MPG, a za organizację promocji – agencja Saleslink.

Jeżdżenie na trumnach?
Dziesięć miesięcy po smoleńskiej tragedii, katastrofa prezydenckiego Tupolewa ciągle nie...
XVI Festiwal Róż w Ogrodzie Botanicznym Uniwersytetu Warszawskiego

Uznani floryści zaprezentują najnowsze licencjonowane odmiany róż podczas XVI edycji...

Letnie orzeźwienie
Tegoroczny lipiec drwi sobie ze spragnionych słońca urlopowiczów, nie jest...
Wystartowały „AfryKamery”

Doroczny festiwal „AfryKamery” to pierwszy w środkowo-wschodniej Europie festiwal kina...