Urban Vinyl zamiast iPoda

Już nie iPody czy laptopy, ale oryginalne figurki, mają zachęcać do zbierania kodów spod nakrętek napojów Hoop Coli. Uraban Vinyle wymyślił poznański grafik.

Hoop Cola rusza z nową jesienną promocją. Od 19 września znalezione pod nakrętkami kody będzie można wymienić na jeden z ośmiu Urban Vinyli. Po tą nazwą kryją się innowacyjne figurki przygotowane przez firmę – każda do zdobycia za cztery kody. Ich pomysłodawcą jest Bogusław Piotrowski, absolwent Wydziału Grafiki poznańskiej ASP. Do stworzenia figurek, zainspirowała go podwójna litera „o” w nazwie Hoop Cola.

Będzie można też, jak wcześniej, wziąć udział w aukcjach, w których nagrodami są m.in. iPody, iPhone’y, iPady oraz laptopy. Akcja promocyjna potrwa osiem tygodni i jest wsparta kampanią reklamową – telewizyjną (TVN, Polsat i stacje tematyczne), kinową (Cinema City), internetową (portale społecznościowe i lifestyle’owe), outdoorem oraz szeroko zakrojonymi działaniami social media. Odpowiedzialna jest za nią agencja Brain, natomiast za zakup i planowanie mediów odpowiada MPG, a za organizację promocji – agencja Saleslink.

Najpiękniejsze Jarmarki Bożonarodzeniowe
Sezon na odwiedzanie Jarmarków Bożonarodzeniowych właśnie się rozpoczął. Gdzie najlepiej...
Jak się żyje koncertowo?

Co śpiewacie? Gamę C-dur. A teraz? Kurki trzy. Coś jeszcze?...

Spotkanie studenckich liderów
Na początku czerwca do Warszawy zjadą studenccy samorządowcy z całego...
Pięć dni zapomnienia w Krakowie
Hejnał, bajgle, sztuka, kwiaciarki, artystyczna bohema, zapach kawy, słońce, wolność....
Imperium pornografii Larrego Flynta — czy taki sam sukces osiągnąłby w Polsce/Europie? 

Trzeba przyznać, że stworzenie magazynu pornograficznego to całkiem niecodzienny pomysł...