Urban Vinyl zamiast iPoda

Już nie iPody czy laptopy, ale oryginalne figurki, mają zachęcać do zbierania kodów spod nakrętek napojów Hoop Coli. Uraban Vinyle wymyślił poznański grafik.

Hoop Cola rusza z nową jesienną promocją. Od 19 września znalezione pod nakrętkami kody będzie można wymienić na jeden z ośmiu Urban Vinyli. Po tą nazwą kryją się innowacyjne figurki przygotowane przez firmę – każda do zdobycia za cztery kody. Ich pomysłodawcą jest Bogusław Piotrowski, absolwent Wydziału Grafiki poznańskiej ASP. Do stworzenia figurek, zainspirowała go podwójna litera „o” w nazwie Hoop Cola.

Będzie można też, jak wcześniej, wziąć udział w aukcjach, w których nagrodami są m.in. iPody, iPhone’y, iPady oraz laptopy. Akcja promocyjna potrwa osiem tygodni i jest wsparta kampanią reklamową – telewizyjną (TVN, Polsat i stacje tematyczne), kinową (Cinema City), internetową (portale społecznościowe i lifestyle’owe), outdoorem oraz szeroko zakrojonymi działaniami social media. Odpowiedzialna jest za nią agencja Brain, natomiast za zakup i planowanie mediów odpowiada MPG, a za organizację promocji – agencja Saleslink.

Najpiękniejsze Jarmarki Bożonarodzeniowe
Sezon na odwiedzanie Jarmarków Bożonarodzeniowych właśnie się rozpoczął. Gdzie najlepiej...
Wszystko, co chcecie wiedzieć o fotografii dokumentalnej
Już w najbliższy poniedziałek, 7 maja, w klubokawiarni Chłodna 25...
Somalijski czarnobrody
Padają strzały. Grupa mężczyzn w małej łodzi podpływa pod burtę...
Polscy fotografowie podbijają Amerykę
Kolejne, dobre wieści z tegorocznej edycji prestiżowego konkursu Picture of...
Nic nie jest niemożliwe

Kino arabskie wciąż boryka się z cenzurą, wielu reżyserów ucieka...