Koniec z tym kabaretem

plusOd siedmiu lat kabaret Mumio udowadniał, że reklama też może być na poziomie. Obok Henia z Tesco oraz Serca i Rozumu z Telekomunikacji Polskiej reklamy Plusa GSM z udziałem Mumio były najciekawszymi reklamami w polskiej telewizji. Kabaret znika z reklam operatora.

Promocję telefonii Plus GSM przejmie agencja reklamowa Change Communications Warsaw. Ma ona nową koncepcję reklam Plusa, w której zabrakło miejsca dla komików z Mumio. Pierwsza kampania nowego twórcy wystartuje przed świętami.

„Pierwszy był spot z energicznym kolesiem w kurteczce, który przychodzi, wali w stół i zaczyna słowotok. Zaczęliśmy improwizować i próbować zmieścić w 25 sekundach początek, środek, puentę lub jej brak” – wspominał dla serwisu Wirtualnemedia.pl Iwo Zaniewski, jeden z szefów i dyrektor kreatywny agencji PZL, która dotychczas obsługiwała Polkomtel. Absurdalny humor Mumio przypadł do gustu widzom spotów i tak kabaret pozostał w branży reklamy na siedem lat. „Kopytko”, „Czasoumilacz” i inne pomysły kabareciarzy były impulsami pozwalającymi im na zdobycie dużej popularności.

Z reklam śmiało się też jury prestiżowych konkursów. Wielokrotnie reklamy z udziałem kabaretu Mumio zdobywały nagrody Effie (za efektywne kampanie reklamowe) i Klubu Twórców Reklamy (KTR). 

Najpiękniejsze Jarmarki Bożonarodzeniowe
Sezon na odwiedzanie Jarmarków Bożonarodzeniowych właśnie się rozpoczął. Gdzie najlepiej...
Nadciągają obniżki?

Ekonomiści Banku Pekao, komentując dane GUS, stwierdzili, że obniżki stóp...

Opłatę audiowizualną zapłaci każdy
Abonament radiowo-telewizyjny niedługo ma zostać zastąpiony opłatą audiowizualną  pobieraną od...
Wschód na wyciągnięcie ręki [Orientalia 2019]

Orientalia powracają do programu Juwenaliów Uniwersytetu Warszawskiego. Miasteczko Wydziału Orientalistycznego...

Romans z pewną kozą
Sztuka dziwna i niejednoznaczna. Absurdalna i nieprzewidywalna. A jednocześnie –...