Magazyn PDF

Portal studentów Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW

media

Converse zaprasza do tańca

Kto by nie chciał tańczących butów? – pomyśleli Brytyjczycy i opracowali oryginalną promocję Converse’ów. Tańczące trampki odwiedziły również Polskę.

The Canvas Experiment to ważąca prawie pół tony instalacja, którą zamówiła firma Converse do promocji swoich trampek. Granatowe i różowe, naturalnych rozmiarów buty przymocowano do kilkumetrowej konstrukcji i połaczono z komputerem. Trampki poruszały się w rytm muzyki, naśladując ludzkie ruchy. Skąd taki pomysł? Ma podkreślić charakter i wartości marki: kreatywność, nowatorstwo, prawo do wyrażania siebie oraz łączność z muzyką. 

converse-shoes-the-canvas-experiment-small-44581

Instalacja została sprowadzona także do Polski (jeździła po Wielkiej Brytanii, była także m.in. w Berlinie). Konstrukcja została ustawiona 12 września w warszawskim sklepie Converse w Galerii Mokotów, a dzień później pojawiła się w sklepie Soul w Galerii Krakowskiej. W obu sklepach była ekspozycją witryny przez dwa tygodnie.

Efekty można zobaczyć tutaj.