Telewizyjny debiut Stopklatki

15 marca rozpoczął nadawanie nowy, bezpłatny kanał w systemie naziemnej telewizji cyfrowej – Stopklatka TV – dotychczas nazwa kojarząca się głównie z popularnym, internetowym serwisem filmowym. 

W ramówce programu przewidziano produkcje polskie, europejskie, ale również hollywoodzkie hity kinowe. W tym pozycje klasyczne, kino bardziej ambitne oraz bloki tematyczne. Liczba premier ma docelowo oscylować między 400 a 500 rocznie.

I tak w poniedziałki emitowane będą filmy historyczne, we wtorki szeroki wybór zostanie przedstawiony panom, w paśmie zatytułowanym „Wieczór kawalerski”. W środę – „Śmiech na sali” z szerokim wyborem komedii, a w czwartki kobiece kino o jednoznacznym tytule bloku – „Kino jest kobietą”. Pątkowe wieczory to według ramówki czas na horror, natomiast weekendy mają być poświęcone wielkim hitom kinowym.

Poza znanymi, mniej lub bardziej, produkcjami fabularnymi, Stopklatka TV oferować będzie również filmy dokumentalne i animowane, a także programy publicystyczne i edukacyjne. W tym relacje z festiwali i wywiady z twórcami filmów.W skład rady programowej stacji wchodzą takie osobistości branży filmowej jak Andrzej Wajda, Agnieszka Holland i Juliusz Machulski.

Twarzami kampani reklamowej nowej stacji zostali Magdalena Cielecka, Jerzy Stuhr oraz Paweł Małaszyński.

 

http://www.youtube.com/watch?v=c_GCiNduvGs

Nowa "Gazeta Wyborcza"
Więcej reportaży, komentarzy, analiz i publicystki, a wszystko podane w...
Google kasuje niechciane linki
Już 70 tys. osób zgłosiło chęć usunięcia z wyszukiwarki Google...
Czech nie taki wesoły
Reporterzy na ogół raczą nas smutnymi książkami. Spodziewałem się, że...
Alicja w Ogrodzie Saskim
W warszawskim ogrodzie Saskim stanęła instalacja dźwiękowa nawiązująca do książki...