Jak radzić sobie z kryzysem w nowych mediach

collegium-civitas.JPGSytuacje kryzysowe w marketingu to już niemal codzienność. Bezpłatny warsztat w Collegium Civitas poświęcony będzie właśnie komunikacji kryzysowej w nowych mediach.

Firmy i marketingowcy nie zawsze radzą sobie z mediami społecznościowymi i ich użytkownikami. Warsztat organizowany przez Collegium Civitas poświęcony będzie wyzwaniom w zarządzaniu komunikacją poprzez nowe media. Uczestnicy warsztatu będą pracować nad hipotetyczną sytuacją kryzysową, a własne pomysły skonfrontują z rozwiązaniami profesjonalistów. Zajęcia poprowadzi Teresa Wierzbowska, dyrektor ds. public affairs, rzecznik prasowy Redefine (grupa Polsat) oraz wykładowczyni specjalizacji nowe media w Collegium Civitas.

Zgłoszenia należy wysyłać do 16 kwietnia na adres marta.eromin@collegium.edu.pl. Liczba miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

 

Kryzys w mediach internetowych – bezpłatny warsztat dla studentów

Collegium Civitas, Pałac Kultury i Nauki w Warszawie, Plac Defilad 1, XII piętro, sala komputerowa 1248

20 kwietnia (piątek), godz. 10.00-15.00.

Najpiękniejsze Jarmarki Bożonarodzeniowe
Sezon na odwiedzanie Jarmarków Bożonarodzeniowych właśnie się rozpoczął. Gdzie najlepiej...
WFF 2013: Co kraj, to obyczaj
Filmy są jednym z tych środków przekazu, które w bardzo...
Marketing niekonwencjonalny w modzie
25 lutego o godz. 17. w Sali Konferencyjnej Budynku Samorządu...
Mocno, mądro i polsko
Choć Luxtorpeda zadebiutowała niecałe cztery lata temu, plasuje się w...
Przedsiębiorczość otwiera głowy

Działający od dwóch lat Inkubator UW uczy studentów kreatywności i...