Nowe reklamy Google’a

Google rozpoczął testy nad nowymi reklamami, które będą się wyświetlały jako wynik wyszukiwania. Ogłoszenia mają przybrać formę dużego graficznego bannera.


Nowa propozycja jest odpowiedzią na zmiany dokonujące się na rynku reklam w wyszukiwarkach. Od kilku kwartałów da się bowiem zauważyć rosnącą pozycję marketingu mobilnego, który wypiera tradycyjne linki sponsorowane. Ten pierwszy nie tylko zyskuje na popularności, ale także na wartości.

 

800px-Google_music_search.jpg

Nowa reklama ma formę dużego bannera, pod którym znajduje się odnośnik do sponsorowanej witryny z sześcioma linkami do podstron. Ponadto oznaczona jest znacznikiem „Sponsored”, który występuje we wszystkich reklamach Google’a.

Marissa Mayer, wiceprezes Google, kilka lat temu stwierdziła, że na stronie głównej wyszukiwarki nie będzie żadnych reklam graficznych. Tymczasem ich testowa wersja jest już dostępna u 5 procent użytkowników wyszukiwarki w Ameryce.

,,Kobiety robią Kino”: ,,Janis: Little Girl Blues”

materiały prasowe Od śmierci Janis Joplin minęło 45 lat, ale...

5 x najbardziej obraźliwych reklam
Seks, stereotypy, ludzkie nieszczęście to tylko niektóre „asy z rękawa”...
Wystawa zdjęć Przemka Dzienisa
Do 30 kwietnia w Lookout Gallery można oglądać zdjęcia jednego...
Z aparatem nad Wisłą
Trwa konkurs fotograficzny pod hasłem "Ciesz się rzeką". Prace nawiązujące...