Ciag dalszy zażartych bojów między dwoma tygodnikami. Tym razem poszło o hasło i logo akcji społecznej „Fajna Polska”, do której prawa roszczą sobie obie gazety
„Newsweek” pozwał do Sądu Okręgowego w Krakowie tygodnik „Wprost”. Poszło o to, że ten drugi promuje na swoich łamach – poprzez naklejki i artykuły – kampanię społeczną „Polska jest OK”. Według „Newsweeka” akcja ta została bezprawnie przywłaszczona przez redakcję „Wprost” i jest niemal identyczna z promowaną na stronach „Newsweeka” akcją „Fajna Polska”.
Tygodnik argumentuje, że pomysł na akcję społeczną z charakterystycznym logiem promującą Polskę i Polaków powstał w głowie Tomasza Lisa i został przez niego opatentowany. „Wprost” odpiera zarzuty mówiąc, że kiedy Lis wymyślał akcję był jeszcze redaktorem naczelnym tej gazety, a sam pomysł na logo i hasło akcji powstał w wydawnictwie „Wprost”. Dodatkowo redakcja „Wprost” oznajmiła, że po odejściu Lisa akcję „Fajna Polska” specjalnie przemianowano na „Polska jest OK”, ponieważ jest to nazwa bardziej międzynarodowa.
Na razie bitwę wygrywa „Newsweek”. Na wniosek tygodnika krakowski sąd zabronił tygodnikowi „Wprost” używania i promowania znaków i haseł podobnych do akcji „Newsweeka” „Fajna Polska”.