Jak radzić sobie z kryzysem w nowych mediach

collegium-civitas.JPGSytuacje kryzysowe w marketingu to już niemal codzienność. Bezpłatny warsztat w Collegium Civitas poświęcony będzie właśnie komunikacji kryzysowej w nowych mediach.

Firmy i marketingowcy nie zawsze radzą sobie z mediami społecznościowymi i ich użytkownikami. Warsztat organizowany przez Collegium Civitas poświęcony będzie wyzwaniom w zarządzaniu komunikacją poprzez nowe media. Uczestnicy warsztatu będą pracować nad hipotetyczną sytuacją kryzysową, a własne pomysły skonfrontują z rozwiązaniami profesjonalistów. Zajęcia poprowadzi Teresa Wierzbowska, dyrektor ds. public affairs, rzecznik prasowy Redefine (grupa Polsat) oraz wykładowczyni specjalizacji nowe media w Collegium Civitas.

Zgłoszenia należy wysyłać do 16 kwietnia na adres marta.eromin@collegium.edu.pl. Liczba miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

 

Kryzys w mediach internetowych – bezpłatny warsztat dla studentów

Collegium Civitas, Pałac Kultury i Nauki w Warszawie, Plac Defilad 1, XII piętro, sala komputerowa 1248

20 kwietnia (piątek), godz. 10.00-15.00.

"Parada" w kolorach tęczy
Parady organizowane przez homoseksualistów, na całym świecie budzą emocje i...
Rekrutacja

Redakcja „PDF” poszukuje ambitnych autorów! Jeśli piszesz bądź fotografujesz i...

Nowe dziecko Google

Google uruchamia specjalny program dla przedsiębiorców. „Internetowe rewolucje” do końca...

Berber parzy whisky
Pustynia w Maroku jest nazywana bramą Sahary. Ten niespełna 30...