Wybrano jubileuszowe logo i hasło UW

W ogłoszonym jesieni ubiegłego roku konkursie na nowe logo i hasło Uniwersytetu Warszawskiego wygrała agencja Bravo Bodoni i Karolina Fiedor.

Od 19 listopada, kiedy ogłoszony został konkurs, nadesłano prawie 300 propozycji. Wszystkie oceniła siedmioosobowa komisja. Prace konkursowe zostały podzielone na dwie kategorie – „hasło i logo” i „hasło”.

logo-i-hasło-200-lat-UW-879x300

W konkursie wygrała prostota i optymizm. Zwycięzcą kategorii „logo i hasło”została firma Bravo Bodoni, od dwóch lat specjalizująca się w identyfikacji wizualnej marek( m.in. Wedel, Grupa Żywiec, Energa). Komisja doceniła geometryczna prostotę logo i przewrotne, dowcipne hasło – Dwa stulecia. Dobry Początek.

Laureatką kategorii „hasło” została studentka germanistyki na UW – Karolina Fiedor. Jej hasło „Studiuj. Dyskutuj. Twórz.” zostało docenione przez komisję, której zdaniem „trafnie i zwięźle oddaje proces ewolucji intelektualnej, która dokonuje się w trakcie studiów”.

Wielkimi krokami zbliża się dwustulecie Uniwersytetu Warszawskiego. Wybranie hasła i logo jest pierwszym krokiem w przygotowaniu identyfikacji wizualnej obchodów jubileuszu. 

Najpiękniejsze Jarmarki Bożonarodzeniowe
Sezon na odwiedzanie Jarmarków Bożonarodzeniowych właśnie się rozpoczął. Gdzie najlepiej...
Jacy będą pracownicy przyszłości?

Raport „FUTUREPROOF 2.0” przygotowany przez Uniwersytet SWPS na kongres Impact’25...

Coraz więcej ludzi chce szybko przejść na emeryturę

Coraz więcej emerytów decyduje się na kontynuowanie pracy zawodowej, jednak...

Bitwa przeciwko Mercosur trwa!

Rolnicy rozpoczęli w piątek protesty na ulicach Warszawy, wyrażając sprzeciw...

Tarantino w spódnicy
Zamiast Stalina na ścianach każdej instytucji i domu wisi portret...