Magazyn PDF

Portal studentów Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW

media

Wolontariusz brzmi dumnie

erw.jpg„Wolontariusz to jest Ktoś” – przekonuje młodych ludzi Fabryka Komunikacji Społecznej. Właście ruszyła kampania promująca Europejski Rok Wolontariatu w Polsce. 

„Nigdy nie jest za późno, by spełniać marzenia. Teraz też możesz pomagać! Zostań wolontariuszem, zmieniaj siebie i świat” – piszą organizatorzy kampanii. EWR 2011 ma na celu uczcić i wyróżnić bezinteresowną pracę wolontariuszy oraz ich wkład w rozwój społeczeństwa obywatelskiego. Dzięki kampanii reklamowej, cała inicjatywa, znaczenie wolontariatu i EWR 2011 ma dotrzeć do wszystkich obywateli. Przygotowano specjalne spoty telewizyjne i plakaty. Działania promocyjne obejmą również internet i outdoor. Billboardy i plakaty pojawią się w większości polskich miast oraz w warszawskiej komunikacji miejskiej. Poza przybliżeniem samej instytucji wolontariatu, kampania ma na celu pokazanie wolontariatu jako aktywności ze twórczej, ciekawej i rozwijającej. Twórcy chcą zachęcić młodych ludzi do współpracy. Kampania potrwa dwa tygodnie, a za jej przygotowanie i przebieg odpowiada Fabryka Komunikacji Społecznej. Całą akcję koordynuje Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej oraz Departament Pożytku Publicznego.