Nowe reklamy Google’a

Google rozpoczął testy nad nowymi reklamami, które będą się wyświetlały jako wynik wyszukiwania. Ogłoszenia mają przybrać formę dużego graficznego bannera.


Nowa propozycja jest odpowiedzią na zmiany dokonujące się na rynku reklam w wyszukiwarkach. Od kilku kwartałów da się bowiem zauważyć rosnącą pozycję marketingu mobilnego, który wypiera tradycyjne linki sponsorowane. Ten pierwszy nie tylko zyskuje na popularności, ale także na wartości.

 

800px-Google_music_search.jpg

Nowa reklama ma formę dużego bannera, pod którym znajduje się odnośnik do sponsorowanej witryny z sześcioma linkami do podstron. Ponadto oznaczona jest znacznikiem „Sponsored”, który występuje we wszystkich reklamach Google’a.

Marissa Mayer, wiceprezes Google, kilka lat temu stwierdziła, że na stronie głównej wyszukiwarki nie będzie żadnych reklam graficznych. Tymczasem ich testowa wersja jest już dostępna u 5 procent użytkowników wyszukiwarki w Ameryce.

Najpiękniejsze Jarmarki Bożonarodzeniowe
Sezon na odwiedzanie Jarmarków Bożonarodzeniowych właśnie się rozpoczął. Gdzie najlepiej...
Jak dużo świątecznego jedzenia się marnuje?

Instytut Ochrony Środowiska zwraca uwagę na alarmujący problem marnowania żywności...

Nowy stary rok

Przychodzi grudzień, w końcu. Wyczekiwany przez każdego miesiąc. Ulice mieniące...

Trójkowo reklamowo – nowa kampania Programu Trzeciego Polskiego Radia
Radiowa Trójka idzie za ciosem i publikuje kolejne spoty reklamowe...
Outsiderzy – skryci psychopaci, czy nierozumiani samotnicy? Kim jest Wednesday Addams i inni bohaterowie filmów Tima Burtona?

Pamiętasz tego chłopaka ze swojego liceum, który na każdej przerwie...