Nowe reklamy Google’a

Google rozpoczął testy nad nowymi reklamami, które będą się wyświetlały jako wynik wyszukiwania. Ogłoszenia mają przybrać formę dużego graficznego bannera.


Nowa propozycja jest odpowiedzią na zmiany dokonujące się na rynku reklam w wyszukiwarkach. Od kilku kwartałów da się bowiem zauważyć rosnącą pozycję marketingu mobilnego, który wypiera tradycyjne linki sponsorowane. Ten pierwszy nie tylko zyskuje na popularności, ale także na wartości.

 

800px-Google_music_search.jpg

Nowa reklama ma formę dużego bannera, pod którym znajduje się odnośnik do sponsorowanej witryny z sześcioma linkami do podstron. Ponadto oznaczona jest znacznikiem „Sponsored”, który występuje we wszystkich reklamach Google’a.

Marissa Mayer, wiceprezes Google, kilka lat temu stwierdziła, że na stronie głównej wyszukiwarki nie będzie żadnych reklam graficznych. Tymczasem ich testowa wersja jest już dostępna u 5 procent użytkowników wyszukiwarki w Ameryce.

Najpiękniejsze Jarmarki Bożonarodzeniowe
Sezon na odwiedzanie Jarmarków Bożonarodzeniowych właśnie się rozpoczął. Gdzie najlepiej...
Pracujesz w międzynarodowej korporacji? Musisz być multikulti
Błyskotliwa kariera w dużej międzynarodowej firmie to wciąż ambicja tysięcy...
„Newsweek” znowu w amerykańskich kioskach
Amerykańskie wydanie „Newsweeka” zostanie będzie wznowione w wersji drukowanej....
Dostępny, tani i na poziomie – rusza projekt teatru amatorskiego w Warszawie
Współczesny Odyseusz powraca do swej Penelopy po ośmiu latach nieobecności....
iPad wchodzi na rynek prasy
iPad, nowe multimedialne urządzenie firmy Apple, może wywrzeć ogromny wpływ...