Więcej reportaży, komentarzy, analiz i publicystki, a wszystko podane w nowej szacie graficznej. Nowy magazyn? Nie, mowa o odświeżonym, weekendowym wydaniu „Gazety Wyborczej”.
Sobotnie wydanie „Gazety Wyborczej” z pewnością nie będzie przypominać dotychczasowego. Magazynowa okładka z dużym zdjęciem nawiązującym do głównego tematu publicystycznej części numeru to nie wszystko. Zmienia się szata graficzna, zmienia się również formuła. Poza prostymi newsami, czytelnik dostanie – jak zapowiada redakcja – „ogłębioną i zanalizowaną informację. Ponadto eseje, reportaże i felietony poświęcone zjawiskom społecznym, politycznym, naukowym, gospodarczym oraz sportowym, także przedruki z prasy światowej. Sobotnie wydanie i teksty przygotowywać będą dziennikarze „Gazety Wyborczej” oraz „Dużego Formatu”. Nie oznacza to jednak, że czwartkowy „Duży Format” przestanie się ukazywać. Czwartkowe wydanie pozostaje, a dodatkowo dziennikarze zyskują nowe pole do publikacji materiałów. O nową stronę graficzną „Gazety Wyborczej” zadbał Maciej Kałkusa, dyrektor artystyczny „GW”.