Polska prasa codzienna przechodzi kryzys. Remedium, według wydawców, mają być kolejne tematycznie dodatki, które mogłyby być właściwie samodzielnymi tytułami
Grupa Wydawnicza Polskapresse goni konkurentów i rozszerza ofertę czytelniczą o informacje kulturalne i lifestyle’owe, czyniąc z dodatku stołecznego ogólnopolski magazyn. Magazyn „Polska Café” do tej pory dołączany był raz w miesiącu do warszawskiego dziennika. Wydawcy postanowili rozszerzyć zasięg. Od 23 kwietnia lifestyle’owy bezpłatny dotatek będzie ukazywał się już we wszystkich dziennikach regionalnych Polskapresse. Magazyn przygotowuje zespół redakcyjny dziennika „Polska”, zaś szefem projektu jest Arlena Sokalska. Magazyn nie zmienia formuły, tak jak w wersji stołecznej, tak i w ogólnopolskiej znajdą się działy: „Kultura”, „Hobby”, „Podróże”, „Po godzinach”. W pierwszym ogólnopolskim numerze przygotowano wywiad z Wojciechem Mannem i sylwetkę Cristiano Ronaldo. Czy poza stolicą „Polska Café” znajdzie również stałych czytelników – najbliższe miesiące pokażą.