Komisja Europejska ogłasza konkurs dla kreatywnych dwudziestolatków. Można pisać, fotografować, kręcić i malować. Do wygrania staż w Brukseli i sprzęt elektroniczny.
Konkurs Kreatywności „Pokolenie 1992” ogłoszony jest z okazji 20. rocznicy powstania jednolitego europejskiego rynku gospodarczego. Rówieśnicy idei wolnego przepływu towarów, usług, kapitału i ludzi mogą podzielić się swoimi refleksjami, przemyśleniami i oczekiwaniami względem jedności Europy.
Tematyka konkursu obejmuje kategorie: edukacja i obywatelstwo, praca i przedsiębiorczość, kultura i czas wolny oraz konsumenci i środowisko naturalne. Prace mogą przesyłać osoby indywidualne lub grupy, można też używać wszelkich środków artystycznych: od pióra i klawiatury przez pędzle po kamery. Chodzi o kreatywność.
Dwudziestu finalistów weźmie udział w październikowym Europejskim Tygodniu Jednolitego Rynku w Brukseli. Zwycięzcy każdej z kategorii będą mogli wyjechać na staż w instytucjach unijnych. Przewidziane są także nagrody rzeczowe: sprzęt elektroniczny i vouchery turystyczne.
Więcej o konkursie na www.generation1992.eu.