Ruszył portal o rynku prasowym

Czy w czasach, w których rynek medialny zdominowany jest przez telewizję i internet, warto inwestować w prasę? Zdecydowane tak, mówią twórcy nowego portalu branżowego Prasa.info.

„Liderzy opinii czytają prasę. Warto do nich docierać. Prasa działa!”- takie hasło przyświeca twórcom portalu Prasa.info, stworzonego przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy, Izbę Wydawców Prasy oraz Polskie Badania Czytelnictwa. Inicjatorzy serwisu postanowili budować wizerunek prasy jako silnego i nowoczesnego medium, będącego efektywnym nośnikiem reklamowym i informacyjnym. Na stronie pojawią się dane dotyczące rynku prasowego, raporty i analizy na temat przyszłości prasy oraz informacje o najnowszych trendach na rynku prasowym. Materiały zamieszczane w serwisie mają pokazywać znaczenie prasy na rynku medialnym i jej skuteczność w działaniach reklamowych. Grupą docelową portalu Prasa.info są marketerzy inwestujący w reklamę, pracownicy domów mediowych rozdysponowujący budżety reklamowe oraz każdy zainteresowany najnowszymi trendami na rynku prasowym. Portal jest odpowiedzą na potrzeby ludzi zajmujących się na co dzień rynkiem prasowym, ale i tych, którzy chcą wiedzieć „co w trawie piszczy”. Twórcy chcą pokazywać osiągnięcia wydawców prasy i branżowe nowości nie tylko w mediach tradycyjnych, ale także na platformach elektronicznych.

 

prasainfo.jpg

 

www.prasa.info

Najpiękniejsze Jarmarki Bożonarodzeniowe
Sezon na odwiedzanie Jarmarków Bożonarodzeniowych właśnie się rozpoczął. Gdzie najlepiej...
Woodkid po raz trzeci w Polsce
Reżyserował teledyski Rihanny i Lany del Rey. Dziś tworzy własną...
Współczesne perswazje według Jane Austen

Książka o miłości sprzed 201 lat stworzona przez pisarkę, która...

Projekt „Tu nauka”. Słuchajcie we wtorki o 12:30 w Radiu Kampus!

Fundacja na Rzecz Rozwoju Szkolnictwa Dziennikarskiego realizuje projekt  „Tu Nauka”....

Dawid Podsiadło i Sokół prezentują wspólny utwór

Dwaj muzycy wspólnie skomponowali utwór „Świadomy sen”. Współpraca zaowocowała kompozycją,...