Mamed Khalidov w reklamie energetyka

news_39171_big2.jpgŹródło: YouTube

Słynny nokaut zawodnika MMA pojawił się w spocie reklamowym napoju energetycznego

 

Dzięki współpracy z Polsatem i federacją Konfrontacji Sztuk Walki wykorzystano do niego nagranie z 19. Gali KSW, gdzie Khalidov w widowiskowy sposób pokonał Rodneya Wallace’a. Reklama emitowana jest od tygodnia w ogólnopolskiej telewizji.

Branża reklamowa zastanawia się czy to odpowiedź Tigera na zatrudnienie przez producenta konkurencyjnego napoju Black jednego z najpopularniejszych bokserów światowego kalibru, Mike’a Tysona.

Na razie rzecznik prasowy Grupy Maspex Wadowice nie komentuje dalszej współpracy koncernu z Khalidovem.

Spot można obejrzeć tu.

Najpiękniejsze Jarmarki Bożonarodzeniowe
Sezon na odwiedzanie Jarmarków Bożonarodzeniowych właśnie się rozpoczął. Gdzie najlepiej...
Finspi – sieć znad Wisły

Polska sieć społecznościowa ma swoich zwolenników na całym świecie, w...

Western na śnieżnej pustyni
Nowy film Hansa Pettera Molanda jest niczym western, którego akcja...
„Każdy koncert to małe święto” [WYWIAD]

Podczas 25. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, cała Polska bawiła...

Przyszłość Ukrainy: polityka to sztuka osiągania rzeczy możliwych, nie fantazjowania
Konflikt pomiędzy eurozwolennikami i siłami rządowymi na Ukrainie jest cały...