6. edycja Hush Warsaw

Tegoroczna, letnia edycja Hush Warsaw odbędzie się pod hasłem SUMMER CRUSH ON HUSH! Przyjdź 13 i 14 czerwca do Arkad Kubickiego (Zamek Królewski) i na zawsze pożegnaj się z sieciówkami!

HUSH Warsaw_plakat

HUSH WARSAW to targi mody niezależnych polskich projektantów. Dwa razy w roku dają możliwość zakupu ubrań i dodatków produkowanych na lokalnych rynkach, będących alternatywą dla masowej produkcji. Będzie można spotkać około 100 polskich marek i projektantów, przymierzyć najnowsze kolekcje i skorzystać ze specjalnej oferty. Zaprezentowane zostaną zarówno nowości jak i debiutanckie kolekcje popularnych marek.

 

Z pewnością, nie zabraknie takich osobowości jak Ania Kuczyńska, Risk. Made in Warsaw, Justyna Chrabelska, Kaaskas, Dream Nation, Est by es, LeBrand, Lous, Zofia Chylak czy Berenika Czarnota. Ponadto, zadebiutują nowe marki, takie jak Elementy z minimalistycznymi formami ubrań dla kobiet, Moons Varsovie z kolekcją oryginalnych sukien ślubnych dla panny młodej w stylu new romantic, czy BodyMaps z nietuzinkowymi kostiumami kąpielowymi.

 

Wydarzenie modowe stanowi nie tylko okazję dla miłośników mody, ale także dla tych, którzy chcą aktywnie spędzić czas w gronie rodziny i znajomych w plenerowej części wydarzenia. Marka Martini zaprasza do swojej specjalnej strefy, a Mystik Warsaw wraz z amerykańską gwiazdą makijażu – Harrym J zapraszają miłośników piękna do strefy urody. O gry i zabawy dla maluchów zadba Coccodrillo – polska firma odzieżowa dla dzieci.

 

HUSH Warsaw to pomysł Anny Pięty i Magdy Korcz – menedżerek kultury, sztuki i designu. Tym razem organizują letnią edycję. Dziewczyny od dwóch lat skutecznie łączą modę i biznes. Ich działania niewątpliwie definiują trendy. Bacznie obserwują światową modę, by wyznaczać tendencje polskiego rynku. Ponadto, wspierają projektantów w budowaniu ich biznesowej strategii. Promują polskie marki, dając im rekomendacje do udziału w targach i pokazach mody za granicą. W dodatku, wydają HUSH Magazine – pierwszy w Polsce magazyn, w całości poświęcony polskiej, niezależnej modzie oraz przyznają znak jakości HUSH Selected w kategoriach: obuwie i dodatki, sesja wizerunkowa, produkt roku, konsekwencja oraz projektant roku.

Juwenalia w ogrodzie WDiNP
Zbliżają się Gardenalia, impreza plenerowa organizowana przez Wydział Dziennikarstwa i...
Spełnienie marzeń

Dzięki zwycięstwu z irlandzkim klubem Dundalk FC, piłkarze Legii zapewnili...

Koprodukować, aby wyprodukować
Podczas odbierania Paszportów „Polityki” Monika Strzępka i Paweł Demirski wypowiedzieli...
Przedsiębiorczość otwiera głowy

Działający od dwóch lat Inkubator UW uczy studentów kreatywności i...