Kindergarten na dzień dziecka

W Dzień Dziecka w klubo-kawiarni Kosmos Kosmos odbędzie się jedyny w swoim rodzaju Kindergarten Fest – impreza, której mogą nam pozazdrościć wszystkie szkolne dyskoteki! Zapraszamy na bal przebierańców, który jest okazją, by powrócić do dziecięcych lat, bawiąc się w dorosłym stylu. 

 

Skąd ten pomysł? Gdyż każdy z nas wciąż jest dzieckiem, mniej lub bardziej dojrzałym. W życiu codziennym mamy bardzo mało okazji, by dopuścić do głosu skrywaną infantylność. Z nami wsiądziecie na swój obłoczek jak Panna Migotka i odlecicie hulać radośnie po niebie. Tej nocy będziecie mogli wyglądać tak jak w przedszkolu i wczesnych latach szkolnych. To wieczór w stylu Pipi Lansztrung, a Kosmos Kosmos będzie wyglądał jak roztańczona Akademia Pana Kleksa. Przy akompaniamencie wesołego klauna zawładnie Wami dziecięca energia i poniesie wyobraźnia. A kiedy dojrzeje noc, zrzucimy z siebie bajkowe stroje i zaczniemy zwierzęco tańczyć w rytmie muzyki zespołu DIVINES!


DIVINES – Wyznawcy Johna Watersa, duchowo połączeni z Edem Woodem, bajeczni, ekstrawaganccy, prześmiewczy, zawsze w wytwornie złym guście – warszawski projekt Divines to żywioł, który łączy w swojej muzyce najnowsze dokonania elektroniki, niekończące się frazy melodyjnego popu, klasyczne bujające disco oraz mocny, drapieżny funk. Zbudowany na gruzach formacji games people play, zadebiutował w lutym energetycznym singlem „Neverending stories”. W maju ukaże się ich pierwsza, kilkuutworowa EP – The Decisive Moment. W skład zespołu wchodzą warszawski producent Talented Mr. Peter, perkusista Mikolaj oraz charyzmatyczna wokalistka Lulu.

http://www.youtube.com/divinesmuzik

 

263364_10201357546640419_963323687_n.jpgKlubo-kawiarnia Kosmos Kosmos
1. czerwca br., godz. 21:00
ul. Koszykowa 55
Wstęp: 5 PLN

Mięso
W Galerii Obok ZPAF można oglądać wystawę Agnieszki Galas...
High key czyli malowanie subtelnością
Zdjęcia wykonane w stylu high key z pozoru wydają się...
Maczeta

Spec od najlepszej sieczki znowu za kamerą. Drugi – obok...

Napotkana reklama
O inteligentnej formie przedstawiania produktu i o reklamie quasi-reporterskiej opowiada...