„Kocham to, co lubię” z milionem widzów

Nowe odcinki satyryczno-kulturalnego magazynu Wojciecha Manna nadawanego w TVP oglądało średnio milion odbiorców.

 kochamtocolubie.jpg

Jak wynika z danych zgromadzonych przez Nielsen Audience Measurement na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl cztery dotąd wyemitowane odcinki programu obejrzało średnio 1,02 mln widzów przy udziale wynoszącym 9,96 proc. w grupie 4+ i 6,41 proc. w grupie komercyjnej 16-49. Daje to trzecią pozycję na rynku telewizyjnym. Lepsze wyniki od „Kocham to, co lubię” osiągnęły nadawane przez TVP1 powtórki „Komisarza Alexa” (21,31 proc. udziału) oraz emitowane na kanale TVN filmy fabularne. W grupie komercyjnej „Dwójka” przegrywa z Polsatem.

 

Najpiękniejsze Jarmarki Bożonarodzeniowe
Sezon na odwiedzanie Jarmarków Bożonarodzeniowych właśnie się rozpoczął. Gdzie najlepiej...
Rozpocznij ścieżkę zawodową na Dniu Karier Uniwersytetu Warszawskiego!
Co łączy spotkania z przedstawicielami najbardziej prestiżowych międzynarodowych korporacji, instytucji...
W poszukiwaniu tożsamości
DKF Muranów od wielu lat stara się pokazywać filmy, które...
Myspace w wersji dla wszystkich twórców
Wystartował innowacyjny projekt w nowej odsłonie. 9thFLOOR to platforma biznesowa,...
Kurek chwilowo nie wystrzeli

Zmęczenie skumulowane przez wiele lat ciągłego grania zaowocowały ogólnym narastającym...