Ruszył portal o rynku prasowym

Czy w czasach, w których rynek medialny zdominowany jest przez telewizję i internet, warto inwestować w prasę? Zdecydowane tak, mówią twórcy nowego portalu branżowego Prasa.info.

„Liderzy opinii czytają prasę. Warto do nich docierać. Prasa działa!”- takie hasło przyświeca twórcom portalu Prasa.info, stworzonego przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy, Izbę Wydawców Prasy oraz Polskie Badania Czytelnictwa. Inicjatorzy serwisu postanowili budować wizerunek prasy jako silnego i nowoczesnego medium, będącego efektywnym nośnikiem reklamowym i informacyjnym. Na stronie pojawią się dane dotyczące rynku prasowego, raporty i analizy na temat przyszłości prasy oraz informacje o najnowszych trendach na rynku prasowym. Materiały zamieszczane w serwisie mają pokazywać znaczenie prasy na rynku medialnym i jej skuteczność w działaniach reklamowych. Grupą docelową portalu Prasa.info są marketerzy inwestujący w reklamę, pracownicy domów mediowych rozdysponowujący budżety reklamowe oraz każdy zainteresowany najnowszymi trendami na rynku prasowym. Portal jest odpowiedzą na potrzeby ludzi zajmujących się na co dzień rynkiem prasowym, ale i tych, którzy chcą wiedzieć „co w trawie piszczy”. Twórcy chcą pokazywać osiągnięcia wydawców prasy i branżowe nowości nie tylko w mediach tradycyjnych, ale także na platformach elektronicznych.

 

prasainfo.jpg

 

www.prasa.info

„Zawód: fotoreporter" – fotograficzny cykl spotkań w DSH
W sobotę rusza nowy cykl spotkań w warszawskim Domu Spotkań...
Jeżdżenie na trumnach?
Dziesięć miesięcy po smoleńskiej tragedii, katastrofa prezydenckiego Tupolewa ciągle nie...
Koci biznes
Jest takie miejsce na Ziemi, gdzie populacja kotów przekracza ludzką...
Ostatni tydzień na przysyłanie zgłoszeń do konkursu dziennikarskiego „Uzależnienia XXI”
Celem konkursu jest promocja wiedzy o uzależnieniach behawioralnych określanych uzależnieniami...