Magazyn PDF

Portal studentów Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW

media

Trójkowo reklamowo – nowa kampania Programu Trzeciego Polskiego Radia

Radiowa Trójka idzie za ciosem i publikuje kolejne spoty reklamowe pod hasłem „Trójka nie nadaje bzdur. Pokazuje je tylko w reklamie”. Klipy z udziałem Artura Andrusa, Dawida Podsiadły i Zbigniewa Zamachowskiego trafiły właśnie do emisji.

 

W kolejnej odsłonie spotów pojawiają się ci sami aktorzy, a wraz z nimi ten sam absurd i ten sam humor – po „Deszczach niespokojnych” wygrywanych na suwakach, darciu pierza i piosenki o hucie przyszedł czas na wcielenie się w rolę ornitologów i występ z motywem przewodnim – zielonym domkiem.

 

Celem kampanii, jaką Program III Polskiego Radia prowadzi od listopada ubiegłego roku, jest promowanie wizerunku Trójki jako stacji dbającej o wysoką jakość przekazu, inteligentnej, wartościowej, o wyjątkowym stylu i tradycji.

Kampania ta ma pomóc Trójce w pozyskaniu nowych słuchaczy, szczególnie w przedziale wiekowym 25-49 lat. Jest to założenie kluczowe zważywszy, że Trójka od lat uchodzi za stację niszową (udział w rynku radiowym w listopadzie na poziomie 7%), ale za to posiadającą wierną grupą odbiorców.

Reklamy, których pomysłodawcą i twórcą jest agencja Walk Creative, są emitowane w największych stacjach telewizyjnych takich jak TVP, TVN czy Polsat oraz w Internecie, m.in. na portalu Interia.pl.