Z prezerwatywą na EURO 2012

„Zrób wszystko, by HIV/AIDS nie był Twoim problemem. FAIR PLAY. Gram fair, używam prezerwatyw.” – pod tym hasłem przebiegać będzie kampania społeczna mająca na celu propagowanie pozytywnych postaw związanych z profilaktyką HIV. Realizacja akcji przypadać będzie na czas trwania Euro 2012

Jak możemy przeczytać w briefie do kampanii FAIR PLAY, ma ona mieć wydźwięk uniwersalny: „tak duże imprezy wzbudzają zainteresowanie ogółu społeczeństwa, mają wpływ na życie codzienne wszystkich uczestników życia społecznego”. Odbiorcami są więc nie tylko kibice tłumnie zjeżdżający na mecze, ale wszyscy młodzi ludzie w wieku od 18 do 35 lat. W tej bowiem grupie najczęściej dochodzi do ryzykownych zachowań seksualnych. Twórcy kampanii stawiają także na wielokulturowość przekazu – ważne, by był on zrozumiały dla przedstawicieli różnych narodowości.

Kondom

Multimedialna kampania ma obejmować działania z zakresu ATL, BTL oraz rozwiązania z obszaru PR. Przewidziana jest m.in. konferencja prasowa rozpoczynająca kampanię. Podczas akcji mają być także rozdawane gadżety związane z UEFA Euro 2012, flagi i chorągiewki kampanijne oraz pakiety edukacyjne z prezerwatywą. Przeprowadzeniem kampanii zajmie się agencja Link PR na zlecenie Krajowego Centrum ds. AIDS. Agencja realizuje już projekt ,,Akademia Euro”, którego celem jest przygotowanie Polaków do profesjonalnego przyjęcia gości z zagranicy.

Najpiękniejsze Jarmarki Bożonarodzeniowe
Sezon na odwiedzanie Jarmarków Bożonarodzeniowych właśnie się rozpoczął. Gdzie najlepiej...
Festiwal rockowy LemonFestival
Billy Talent, P.O.D. i Gentleman to zagraniczne gwiazdy, które wystąpią...
W kinach: O uczuciach przy jedzeniu
Przez żołądek do serca to stare powiedzenie, które znakomicie oddaje...
Media społecznościowe a samoocena

Media społecznościowe stanowią poważne zagrożenie dla zdrowia psychicznego młodzieży oraz...

Nowatorskie badanie wątroby

Ponad 400 osób z Warszawy będzie mogło wziąć udział w...