Z prezerwatywą na EURO 2012

„Zrób wszystko, by HIV/AIDS nie był Twoim problemem. FAIR PLAY. Gram fair, używam prezerwatyw.” – pod tym hasłem przebiegać będzie kampania społeczna mająca na celu propagowanie pozytywnych postaw związanych z profilaktyką HIV. Realizacja akcji przypadać będzie na czas trwania Euro 2012

Jak możemy przeczytać w briefie do kampanii FAIR PLAY, ma ona mieć wydźwięk uniwersalny: „tak duże imprezy wzbudzają zainteresowanie ogółu społeczeństwa, mają wpływ na życie codzienne wszystkich uczestników życia społecznego”. Odbiorcami są więc nie tylko kibice tłumnie zjeżdżający na mecze, ale wszyscy młodzi ludzie w wieku od 18 do 35 lat. W tej bowiem grupie najczęściej dochodzi do ryzykownych zachowań seksualnych. Twórcy kampanii stawiają także na wielokulturowość przekazu – ważne, by był on zrozumiały dla przedstawicieli różnych narodowości.

Kondom

Multimedialna kampania ma obejmować działania z zakresu ATL, BTL oraz rozwiązania z obszaru PR. Przewidziana jest m.in. konferencja prasowa rozpoczynająca kampanię. Podczas akcji mają być także rozdawane gadżety związane z UEFA Euro 2012, flagi i chorągiewki kampanijne oraz pakiety edukacyjne z prezerwatywą. Przeprowadzeniem kampanii zajmie się agencja Link PR na zlecenie Krajowego Centrum ds. AIDS. Agencja realizuje już projekt ,,Akademia Euro”, którego celem jest przygotowanie Polaków do profesjonalnego przyjęcia gości z zagranicy.

Najpiękniejsze Jarmarki Bożonarodzeniowe
Sezon na odwiedzanie Jarmarków Bożonarodzeniowych właśnie się rozpoczął. Gdzie najlepiej...
Interdyscyplinarny wrzesień
Na początek Yvonne Rainer, później nowe interpretacje dzieł teatralnych, literackich...
Czeskie kino na warszawskiej Pradze
Jiří Menzel powiedział kiedyś, że pokazywanie złych ludzi mija się...
Opera i Balet w kinie
Wybitne przedstawienia z najbardziej znanych teatrów świata – The Metropolitan...
Nowoczesność – niewygodny projekt
Chcemy być nowocześni! – ogłosiła Agnieszka Morawińska, obejmując stanowisko dyrektorki...