Z prezerwatywą na EURO 2012

„Zrób wszystko, by HIV/AIDS nie był Twoim problemem. FAIR PLAY. Gram fair, używam prezerwatyw.” – pod tym hasłem przebiegać będzie kampania społeczna mająca na celu propagowanie pozytywnych postaw związanych z profilaktyką HIV. Realizacja akcji przypadać będzie na czas trwania Euro 2012

Jak możemy przeczytać w briefie do kampanii FAIR PLAY, ma ona mieć wydźwięk uniwersalny: „tak duże imprezy wzbudzają zainteresowanie ogółu społeczeństwa, mają wpływ na życie codzienne wszystkich uczestników życia społecznego”. Odbiorcami są więc nie tylko kibice tłumnie zjeżdżający na mecze, ale wszyscy młodzi ludzie w wieku od 18 do 35 lat. W tej bowiem grupie najczęściej dochodzi do ryzykownych zachowań seksualnych. Twórcy kampanii stawiają także na wielokulturowość przekazu – ważne, by był on zrozumiały dla przedstawicieli różnych narodowości.

Kondom

Multimedialna kampania ma obejmować działania z zakresu ATL, BTL oraz rozwiązania z obszaru PR. Przewidziana jest m.in. konferencja prasowa rozpoczynająca kampanię. Podczas akcji mają być także rozdawane gadżety związane z UEFA Euro 2012, flagi i chorągiewki kampanijne oraz pakiety edukacyjne z prezerwatywą. Przeprowadzeniem kampanii zajmie się agencja Link PR na zlecenie Krajowego Centrum ds. AIDS. Agencja realizuje już projekt ,,Akademia Euro”, którego celem jest przygotowanie Polaków do profesjonalnego przyjęcia gości z zagranicy.

Najpiękniejsze Jarmarki Bożonarodzeniowe
Sezon na odwiedzanie Jarmarków Bożonarodzeniowych właśnie się rozpoczął. Gdzie najlepiej...
Psychoterapia w menażce
Każdego ranka przez zatłoczony labirynt Bombaju przedzierają się dostawcy dabba(menażek...
Powinni tego zabronić!
Ameryka, sylwester 1922 roku. Mimo formalnej prohibicji, alkohol leje się...
Salonowy rap

Dla niektórych zbyt wulgarny i prostacki, dla innych odpowiednio bezpośredni...

Sounds of Bajka – Poluzjanci akustycznie
Koncertują rzadko. Nie mówi się o nich w telewizji, praktycznie...