Serce z reklamy zmierzy się z Żyłą

Ruszyła charytatywna akcja Orange Polska „Wielcy sercem” mająca zachęcić Polaków do oddawania krwi. W akcji udział biorą Piotr Żyła oraz postaci Serca i Rozumu znane z reklam sieci.

 

orange.png

W humorystycznym spocie promującym akcję, Serce przechwala się, że potrafiłoby skoczyć na nartach dalej niż Piotr Żyła. Rozum telefonicznie informuje o tym skoczka, który postanawia, że zmierzy się z Sercem w skokach narciarskich, o ile fanom postaci uda się zebrać 5 tys. litrów krwi.

Akcja promowana jest na stronie wielcysercem.pl, na facebookowych fanpage’ach Orange Polska, Serca i Rozumu oraz poprzez emitowany w internecie spot. Celem akcji jest wspieranie honorowego krwiodawstwa poprzez informowanie, że w wieku 18-65 lat może to zrobić każdy, a cały zabieg zajmuje mniej niż 10 minut. Każdego dnia w polskich placówkach medycznych wielu chorych potrzebuje do leczenia krwi wszystkich grup.

Koniec kampanii jest przewidziany w lutym. Za jej przygotowanie i realizację w sieci odpowiada agencja Lemon Sky. Współorganizatorzy akcji to Narodowe Centrum Krwi oraz Regionalne Centra Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa.

Wykorzystane w akcji postaci Serca i Rozumu to uwielbiani przez odbiorców główni bohaterowie reklam Orange. Biorący udział w akcji skoczek, Piotr Żyła, z marką Orange jest związany od listopada ubiegłego roku, kiedy to wystąpił w kampanii reklamowej Samsunga i Orange, przygotowanej z okazji igrzysk olimpijskich w Soczi.

Najpiękniejsze Jarmarki Bożonarodzeniowe
Sezon na odwiedzanie Jarmarków Bożonarodzeniowych właśnie się rozpoczął. Gdzie najlepiej...
Przekraczając nieprzekraczalne

Marvel Studios doczekało się nowego bohatera na srebrnym ekranie. Tym...

Wystawa zdjęć Przemka Dzienisa
Do 30 kwietnia w Lookout Gallery można oglądać zdjęcia jednego...
Z mięczaka twardziel
Kiedy za kręcenie komedii zabiera się najlepiej opłacany aktor we...
"Perfekcjonista", czyli francuski napad stulecia
W swoim najnowszym filmie „Pefekcjonista” Philippe Godeau przygląda się Toniemu...