Serce z reklamy zmierzy się z Żyłą

Ruszyła charytatywna akcja Orange Polska „Wielcy sercem” mająca zachęcić Polaków do oddawania krwi. W akcji udział biorą Piotr Żyła oraz postaci Serca i Rozumu znane z reklam sieci.

 

orange.png

W humorystycznym spocie promującym akcję, Serce przechwala się, że potrafiłoby skoczyć na nartach dalej niż Piotr Żyła. Rozum telefonicznie informuje o tym skoczka, który postanawia, że zmierzy się z Sercem w skokach narciarskich, o ile fanom postaci uda się zebrać 5 tys. litrów krwi.

Akcja promowana jest na stronie wielcysercem.pl, na facebookowych fanpage’ach Orange Polska, Serca i Rozumu oraz poprzez emitowany w internecie spot. Celem akcji jest wspieranie honorowego krwiodawstwa poprzez informowanie, że w wieku 18-65 lat może to zrobić każdy, a cały zabieg zajmuje mniej niż 10 minut. Każdego dnia w polskich placówkach medycznych wielu chorych potrzebuje do leczenia krwi wszystkich grup.

Koniec kampanii jest przewidziany w lutym. Za jej przygotowanie i realizację w sieci odpowiada agencja Lemon Sky. Współorganizatorzy akcji to Narodowe Centrum Krwi oraz Regionalne Centra Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa.

Wykorzystane w akcji postaci Serca i Rozumu to uwielbiani przez odbiorców główni bohaterowie reklam Orange. Biorący udział w akcji skoczek, Piotr Żyła, z marką Orange jest związany od listopada ubiegłego roku, kiedy to wystąpił w kampanii reklamowej Samsunga i Orange, przygotowanej z okazji igrzysk olimpijskich w Soczi.

Najpiękniejsze Jarmarki Bożonarodzeniowe
Sezon na odwiedzanie Jarmarków Bożonarodzeniowych właśnie się rozpoczął. Gdzie najlepiej...
EkoWeekend

Chcesz zobaczyć jak tanio i łatwo poddać renowacji stare meble?...

Kręta "Droga do Hiszpanii"
Klasyczny przekładaniec zaproponowała Anja Salomonowitz w dramacie „Droga do Hiszpanii”....
Syreny w Warszawie przypomniały o ważnej rocznicy

W samo południe w Warszawie uruchomiono syreny alarmowe, by uczcić...

Krzysztof Materna. Życiorys sceniczny
„Przed państwem Krzysztof Materna” głosi tytuł. I pod spodem wciśnięte...