Marketing niekonwencjonalny w modzie

25 lutego o godz. 17. w Sali Konferencyjnej Budynku Samorządu Uniwersytetu Warszawskiego odbędzie się spotkanie pt. „Promuj modę niekonwecjonalnie”, organizowane przez Koło Naukowe Dziennikarstwa i PR Mody. Po sukcesie majowej konferencji Moda 2.0, zespół moda.kn  po raz kolejny zaprasza wszystkich pasjonatów mody i marketingu na podsumoanie swoich semestralnych działań. Tym razem członkowie koła postanowili  się przyjrzeć najbardziej nowatorskim akcjom promocyjnym w tej branży.

Przedmiotem badań KNDiPRM były ciekawe, pomysłowe, angażujące odbiorców kampanie marketingowe. Jego członkowie obserwowali wpływ nowych technologii na rynek reklamy, analizowali realizację  koncepcji CSR i przyglądali się wykorzystaniu nietypowych narzędzi w promocji marek modowych. Obserwowali też próby wkraczania mody do wydawałoby się zupełnie odległych światów, np. gier komputerowych. Wyniki badań  zebrane zostały w postaci artykułów opublikowanych w kolejnym wydaniu e-kwartalnika „moda.kn.“, którego prezentacja zainauguruje wydarzenie.

Formą spotkania będą warsztaty prowadzone przez przez Magdę Bulerę-Payne- konsultanta Public Relations, która doświadczenie zawodowe zdobyła współtworząc wizerunek takich marek, jak Louis Vuitton, Deni Cler czy Joanna Klimas. Poprzedzi je wystąpienie dr Łukasza Przybysza z Zakładu PR i Marketingu Medialnego Instytutu Dziennikarstwa stanowiące merytoryczny wstęp do dalszej części. Na koniec każdy z gości będzie mógł zabrać głos, zadać pytanie naszemu ekspertowi lub podzielić się swoimi spostrzeżeniami.

Budynek Samorządu, II p. sala konferencyjna
Wtorek, 25 lutego godz. 17

Spotkanie otwarte! Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc prosimy o przesłanie zgłoszenia udziału na moda.kn@uw.edu.pl